luns, 31 de marzo de 2014

Redes sociais nómadas

xeolocalización, aprendermos
Cando nos referimos ás Redes Sociais Nómadas, referimonos a aquelas que "a usuaria" leva con ela durante a sua vida social virtual.
Estas Redes Sociais, habitan nos dispoitivos móbiles, e facilitan as tarefas de facer "check in",  (estiven en), e recomendar ou des-recomendar os servizos de determiñado lugar.
Por outra banda, estas redes amosan información relevante para as usuarias a nivel de rúa, amosando a ubicación de aqueles servizos ou productos que se demandan, así como a opinión de outras usuarias respecto a ditos lugares.

Mentamos neste post unhas cantas ferramentas de xeolocalización que poden ser populares ou non cando leas este post. 
A parte importante de este aporte e que a xeolocalización ubicanos, nunca mellor dito, no mapa... e por un precio ridiculo (cero unidades) existimos nos resultados de busca, asociados ademais. ó mapa da nosa vila.

FourSquare:


Foursquare
Foursquare é un servizo baseado na localización web baseada nas redes soicias. A xeolocalización permite atopar un dispositivo fixo ou mobil nunha ubicación xeográfica.
A sola posibilidade de ter presencia dgoogle places, redes sociais, aprendermose marca nas redes sociais, estar relacionado cos negocios do entorno e ademais de balde, e unha razón de abondo para estar presente en FoursQuare.

Engadir o teu propio negocio é moi doado . So compre estar rexistrada.


Posiblemente a clave de Foursquare é, que convirte o feito de ir marcando os sitios visitados nun xogo. Cada vez que visitas un local, gañase unha serie de puntos, e incluso medallas. Tamén existen bonus extras si entras en sitios que ainda non foron visitados polas usuarias e introducimos os datos.

Sólo por isto, as usuarias acadan interese en sumar puntos, e a aplicación desperta o instinto competitivo e da un uso intensivo á esta Rede Social.

Como queira que a aplicación basease na localización via GPS, ten a oportunidade de amosar publicidade selectivamente dependendo do lugar onde se atopen as usuarias.
Si cando as persoas fan check-in nun lugar, ou o fai frecuentemente, e iso sirveche para saber onde se atopan esas persoas, existen extensións de aplicacións que amosanche onde están "tuas amigas" menos apetecibles, para poder esquivalas. 
Naturalmente, non instales Foursquare ou calqueira aplicación de "Check-in" se non queres que a xente saiba por onde andas.

Google My Bussines:

(Actualización 06/14)

google places, redes sociais, aprendermos
Google My Bussines,   reinventase como un artiluxio específico da aplicación Maps de Google para ubicar negocios e darlles promoción, herdeiro natural do recén extinto Google Places. 
Paralelo en canto o funcionamento da xeolocalización con Foursquare, MyBussines está chamado a ser unha peza mais no entramado publicitario de Google, significando a porta para as novas ferramentas de publicidade de AdWords xpress.

Ainda que o proceso de rexistro obriga a confirmación física do enderezo, e unha solución para manterse presente na rede de balde.
Google My Bussines está integrado con Google Maps, con todas as posibilidades que elo  implica a hora de atopar resultados relevantes e cercanos en cada busca.

Tanto estas aplicacións de xeolocalización como  outras que estanse a desenvolver e popularizando están baseadas no desenvolvemento das tecnoloxías móbiles e nos teléfones hoxe chamados intelixentes.
Pola potencia coa que conta hoxe (06/14) Google como motor de busca, esta perfilase como unha ferramenta imprescindible para as marcas.

Leer Mais>>


redes sociais, trip advisor

Trip Advisor:

Fundada en febreiro de 2000, TripAdvisor é un sitio de viaxes que contén información de directorios e opinións de contidos relacionados con viaxes e aloxamento. .

TripAdvisor foi un dos primeiros sitios en adoptar contido xerado pola usuaria. Os servizos do sitio web son de balde para as usuarias, que proporcionan a maior parte do contido/opinións, e o sitio financiase por un modelo de negocio de publicidade.(que non está relacionado coas opinións)

Este lugar é un dos exemplos mais notables de como a opinión das usuarias pode potenciar (ou desbaratar) unha marca.
As persoas, antes de aloxarse en un lugar, poden buscar cales son as opinións de outras usuarias que empregaron o servizo, e en función da cantidade e calidade das opinións ter unha idea bastante aproximada do que se van a atopar.

Yelp:


XEOLOCALIZACION
Yelp fundouse no  para axudar ás persoas a atopar bos negocios locais, tale como dentistas, perruquerías, talleres ou restaurantes.
Yelp conseguiu un promedio mensual de 102 millóns de visistantes únicos no primeiro terzo de 2013, e suas usuarias escribiron mais de 39 millóns de comentarios sobre negocios locais.
(do introductorio de yelp)

Leer Mais>>


¿Coñeces e utilizas outras redes sociais de Xeolocalización? Comentanos cales e que usos lles das para difundir a tua marca.

Si che gustou este post, comparteo coas persoas que crees que poidan estar interesadas en aplicar ás redes sociais ás suas marcas.



Voltar ó Indice.
 
Licencia Creative Commons Redes Sociais Nómadas,  por Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported  Manuel Freiría en G+

Ferramentas usadas para crear este taller: Blogger, Linux Ubuntu, MiriadaX, Mozilla Firefox, Gimp, Inkscape, Google Forms, Google Groups, Google Spreadsheet, Linkwhithin, Facebook Apps, Google Mail, PinterestWordPress.

Ningún comentario :

Publicar un comentario