sábado, 29 de marzo de 2014

Yelp

xeolocalización Yelp
Yelp fundouse no 2004 para axudar ás persoas a atopar bos negocios locais, tales como dentistas, perruquerías,  talleres ou restaurantes.
Acadou un promedio mensual aproximado de 102 millóns de visitantes únicos no primeiro cuatrimestre do  Q1 2013.
Os "Yelpers" levan escrito mais de 39 millóns de comentarios arredor de negocios locais.
Ademais dos comentarios,  podes empregar Yelp para atopar  listas de servicios e por suposto para  para falar con outras  "yelpers".(usuarias de Yelp)

Calquerira empresa (ou seu xerente nas redes) pode configurar unha  conta gratuita para publicar fotos e enviar mensaxes ós clientes.
Yelp gaña cartos vendendo publicidade a negocios locais.  - Verás eses " anuncios de Yelp" claramente etiquetados alrredor do sitio web.
Os anunciantes de pago nunca poden moidificar nin reorganizar os comentarios recibidos sobre o seu sitio.
Yelp ten un filtro automatizado que elimina una pequena parte dos comentarios; centrase nos comentarios sospeitosos de ser abusisvos (tanto os bos como os cŕiticos)
Podese acceder a Yelp a través de iPhone, Android,BlackBerry, e mais - ver la lista completa de aplicacións para móviles aquí.

Rexistrar tua empresa en Yelp:

Primeiro verificas que ainda non esté rexistrada. Para elo, vai a páxina de Yelp para negocios
Ainda que ti non o fixeras, Yelp licencia información básica dos negocios a partir de terceiros proveedores de datos que as recopilan de servizos públicos e outras fontes. 
Tamén consiguen información de negocios a través dos propios usuarios, que en ocasións incluen un local recén aberto.
Unha vez feito iso haberá que agardar os dereitos de administración, os cales chegan logo de verificar a veracidade dos datos incluidos.
Unha vez verificado que tua empresa non está rexistrada, debes encher os regulamentarios datos de contacto, ubicación e verificación de que ti eres quen dices ser.
Cando todo está listo, recibes un correo no teu enderezo electrónico.
Unha vez confirmada a tua identidade (no correo) a equipa de Yelp verificará que os datos son correctos (ou algho peor, quen sabe)... e un par de días despois recibirás as instruccións para rematar a tua inscripción.
Recibirás unha chamada telefónica dandoche unha chave -verificación de que o teléfono corresponde coa tua ubicación etc.

Mentras, a visión no dispositivo do usuario... ten mais ou menos este aspecto: Un mapa, o nome do local, valoración de servicio ... e os comentarios das usuarias.

xeolocalización, yelp

Compre incidir en que cada comentario de usuaria ten un valor impresionante dentro das redes, xa que as persoas danlle mais valor o comentario das outras persoas que a calqueira anuncio de publicidade.

No video que sigue, Lolo Rodriguez Seijas (@YelpMadrid), responsable da Comunidade de Yelp, na sua intervención "Xeolocalización e Comunidades: Cómo atraer a xente ó teu negocio", impartida nas xornadas e Comunidad de Yelp, en su intervención "Geolocalización y comunidades: cómo atraer gente a tu negocio" nas xornadas realizadas en Marzo 2014 "Xeolocalización como valor estrtatéxico para PeMEs e emprendedores", explica todas as ferramentas de xeolocalización que ofrece Yelp e como unha comunidade de usuarias pode facer que un negocio sexa mais visible e prospere, traducindose nun incremento de ventas.


¿Rexistraches xa tua empresa en Yelp? ¿ Atopaslle vantaxes as ferramentas de Xeolocalización?
Danos tua opinión!!




Voltar ó Indice.
 
Licencia Creative Commons Yelp, por Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported  Manuel Freiría en G+

Ferramentas usadas para crear este taller: Blogger, Linux Ubuntu, MiriadaX, Mozilla Firefox, Gimp, Inkscape, Google Forms, Google Groups, Google Spreadsheet, Linkwhithin, Facebook Apps, Google Mail, PinterestWordPress.

Ningún comentario :

Publicar un comentario